Aanmaning ontvangen?

Het sturen van aanmaningen is altijd vervelend. Het doel is om de relatie goed te houden. Voor een duurzame relatie zijn tijdige betalingen belangrijk, zodat iedereen haar betaalverplichtingen kan voldoen.

De reden van de aanmaning is het voorkomen van hogere kosten. Daarom is de aanmaning ook een zeer vriendelijk, doch dringend, verzoek de vordering te voldoen.

Onze cliënten staan veelal open voor gerichte oplossingen. Neem daarom voor de vervaldatum contact met ons op zodat we gezamenlijk een oplossing kunnen zoeken die beide partijen tevreden stelt.

Maatwerk

Blue Ocean is altijd op zoek naar passende oplossingen

VRAGEN OVER UW AANMANING?

Wij staan u altijd te woord!

Testimonial

Het uitgangspunt van Blue Ocean is een vruchtbare samenwerking, dit is zichtbaar in alles...

VEEL GESTELDE VRAGEN

Kan ik direct contact met Blue Ocean opnemen?

Blue Ocean is altijd persoonlijk te benaderen. Dit is mogelijk per telefoon, per email of door een afspraak op kantoor.

Hoe kan ik de vordering betalen?

Op de herinnering en/of aanmaning staat onderaan het rekeningnummer vermeld waarheen u het bedrag kan overmaken.

Kan ik uitstel van betaling vragen?

Wij streven naar passende oplossingen voor alle partijen. Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk uitstel te krijgen van de betaling. U kan hiervoor contact met ons opnemen.

Ik ben het niet eens met de vordering, wat kan ik doen?

Wij nemen vooraf de vordering door met onze cliënten. Hierbij maken we een beoordeling of de vordering terecht is alvorens de schuldenaar benaderd wordt.

Bent u het toch niet eens met de vordering dan vernemen we dit graag van u, zodat we de vordering kunnen toelichten of zo nodig ons oordeel bijstellen.U kan hier contact met ons opnemen.

Call Now Button
× Hoe kan ik je helpen?