Voorafgaand
Heeft u de klant al een aanmaning gestuurd?
Hierin geeft u uw klant nog 14 dagen de tijd om te betalen.
Meer over dit traject vindt u hier.
Deze stap is verplicht naar consumenten toe.
Voorafgaand
Heeft u de klant al een aanmaning gestuurd?
Hierin geeft u uw klant nog 14 dagen de tijd om te betalen.
Meer over dit traject vindt u hier.
Deze stap is verplicht naar consumenten toe.
Incassso indienen
Heel eenvoudig stuurt u ons de gegevens op via het formulier op deze pagina, of u mailt naar info@blueoceanjuristen.nl
Voor een compleet dossier hebben wij het openstaande bedrag, de contactgegevens van de klant en eventuele discussie rond de betaling nodig.
Incassoprocedure
Wij sturen een brief per post en per mail met daarin een betaaltermijn. Gaat de klant niet over tot betalen? Wij nemen contact op en sturen herinneringen.
Elke sportschool krijgt er mee te maken, klanten die niet betalen of waarbij de automatische incasso gestorneerd wordt.
Een niet betalende klant is een directe verliespost die u wilt voorkomen. Een abonnementsvorm hoort er juist voor te zorgen dat u vaste inkomsten heeft waar u op mag vertrouwen. Door hulp in te schakelen van Blue Ocean Juristen heeft u het geld sneller in handen, zonder dat het u veel werk kost.
Wij werken met een incassojurist, dit werkt in uw voordeel. Het zet de incasso kracht bij en uw incasso wordt direct een juridisch dossier. Klinkt heftig, valt mee. Wij nemen uw zaak door en sturen een op maat gemaakte brief, we duiken in uw verhaal. Wordt er niet betaald door uw klant? Dan kunnen wij direct vervolg stappen ondernemen. Daarbij komen we door onze deskundigheid bij uw klant over als een professionele en deskundige partij. Wel zo prettig dat dit aansluit bij hoe u zich profileert.
Uw facturen worden geïnd met respect voor de klant. De klant ontvangt in eerste instantie een incassobrief met daarin de achterstallige betaling en de incassokosten die wij berekenen. Wij geven de klant een redelijk termijn om nog aan de verplichtingen te voldoen. Mocht de klant niet overgaan tot betalen, dan zullen wij de klant actief benaderen om tot betaling over te gaan. Door contact op te nemen kunnen wij een beter beeld krijgen van de situatie en daarop inspelen, bijvoorbeeld door een betaalvoorstel in termijnen te doen. Wij zorgen er ten alle tijden voor dat het contact met de klant professioneel maar prettig verloopt. Ons kracht ligt immers in onze juridische deskundigheid. Vriendelijkheid en respect voor de wederpartij kan hiermee prima samengaan.
Wij werken op basis van no cure, no pay. Onze kosten berekenen wij namens u door aan de klant. Het enige wat u hoeft te doen is ons de gegevens verstrekken en akkoord te geven en wij kunnen aan de slag.
Als u klant wordt bij ons hebben we graag persoonlijk contact. We houden u op de hoogte van onze werkzaamheden en de vorderingen.
Vul het formulier op deze pagina in en wij nemen contact met u op over uw wensen en het verdere verloop. Dit is geheel vrijblijvend.